لیست قیمت بازسازی ساختمان اردیبهشت 1403

آخرین به روز رسانی در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

 

برای مشاهده تصویر با کیفیت لیست قیمت کلیک کنید 

تمامی قیمت های بازسازی به‌روز میباشد

 

تمامی قیمت های جداول مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می باشد.

(قیمت مناسب، سرعت بالا، کیفیت عالی، ضمانت سال های آتی)

بسیار مهم: به توضیحات ذکر شده در پایین صفحه در مورد مشخصات در نظر گرفته شده برای هر یک از واحدها دقت کنید.

نکات قابل توجه:

  • لازم به ذکر است که کلیه قیمت های فوق با در نظر گرفتن کلیه مصالح مورد نیاز و حق الزحمه و سود مجموعه، حمل و نقل، بیمه و مالیات میباشد، و هیچ رقمی به آن اضافه نخواهد شد.
  • جهت مشاوره رایگان و محاسبه دقیق تر هزینه ها و زمان مورد نیاز اجرای کار میتوانید با “گروه معماری ایوان سبز” تماس حاصل فرمایید.
  • “گروه معماری ایوان سبز” با قیمت های شفاف و کادری مجرب و اجرای متعهدانه، آماده ارائه خدمات بازسازی ساختمان به شما دوستان گرامی می باشد.

پی نوشت ها:

قیمت بازسازی ساختمان ۷۰-۵۰ متری

مشاهده نمونه کار های بازسازی 50-70 متر

۱- جزئیات بازسازی آپارتمان ۷۰-۵۰ متری با قیمت حداقلی:

Building renovation price for 50 to 70 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 50 تا 70 متری
  • متراژ متوسط ۶۰ متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ ( شامل کارهای : خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تخریب و بنایی (شامل کارهای : تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب و هزینه های مربوطه)
  • نصب شیشه دو جداره بر روی پنجره فعلی (روش وین تیونینگ، ۳ عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰ )
  • تعمیر و بازسازی کابینت آشپزخانه فعلی (شامل: تعویض کلیه درب ها و نماها و یراق آلات، به ازای ۸ متر کابینت)
  • نقاشی کامل خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان های ۷۰-۵۰ متری با قیمت حداقلی

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 60 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین آپارتمانی معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 2 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش می آید که در این محاسبه قیمت بازسازی همه این موارد را در نظر گرفتیم.

تعویض شیشه های تک جداره موجود با شیشه های دو جداره یکی دیگر از مواردی است که در برآورد قیمت بازسازی این خانه محاسبه شده است.

حتما در نظر داشته باشید که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) بسیار تاثیر گذار هستند( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی درنظر گرفتیم که متراژ کابینت نهایتا ۸ متر است تا بدنه کابینت آشپزخانه حفظ شود و صرفا درب، نماها و یراق آلات تعویض شوند تا کار مقرون به صرفه تر شود. و در نهایت بعد از اتمام کلیه کارهای فوق، با نقاشی کامل خانه، بازسازی این آپارتمان به پایان میرسد.

Building renovation price for 50 to 70 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 50 تا 70 متری
  • متراژ متوسط ۶۰ متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک قهرمان ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک وین تک ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای ۳ عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ایرانی مارک ایزوفام به ازای ۸ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان
  • ۵۰ متر لمینیت ایرانی به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • ۳ عدد درب HDF و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • ۳۰ عدد کلید پریز مارک دلند و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • نقاشی کامل و درجه یک خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۷۰-۵۰ متری با قیمت متوسط

برای محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 60 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 1 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در این محاسبه هزینه بازسازی همه این موارد را در نظر گرفتیم.

در برآورد هزینه بازسازی این آپارتمان خرید کلیه شیرآلات و وسایل بهداشتی منظور شده است.

در محاسبه هزینه بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی هافمن یا وینتک لحاظ شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هستش( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۸ متر کابینت ایرانی با جنس بسیار عالی تمام ام دی اف ایزوفام را درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 50 متر لمینیت ایرانی آرتا همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان هزینه خرید و حمل و نصب 2 عدد درب HDF همراه با یراق آلات کامل آن ها را در نظر گرفته ایم.

تصور کنید که بازسازی واحدتون تموم شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما را زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز( با یکی از مارک های ایرانی رایج در بازار: دلند، خیام، مهسان، البرز) را در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با رنگ درجه یک واحد، کار بازسازی ساختمان به اتمام میرسد.

Building renovation price for 50 to 70 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 50 تا 70 متری
  • متراژ متوسط ۶۰ متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات ممتاز سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک KWC ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک ویستا بست ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای ۳ عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ترک مارک AGT به ازای ۸ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک کن
  • ۵۰ متر لمینیت ممتاز ترک به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • ۳ عدد درب MDFبا روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • ۳۰ متر سقف کاذب کناف
  • نورپردازی ویژه (شامل: ۲۰ متر نور مخفی کناف، ۲۵ عدد هالوژن کناف، ۲ توپ سیم ۱.۵، و چراغ ها و المان های دکوراتیو نوری)
  • ۱.۵متر مربع دیوار سبز طبیعی (همراه با گیاه و گلدان)
  • ۳۰ عدد کلید پریز ترک و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • کارهای دکوراتیو(با توجه به نیاز کارفرما و طراحی و مدلسازی سه بعدی خانه)
  • نقاشی کامل و ممتاز خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت آن

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۷۰-۵۰ متری با قیمت خوب

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 60 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های ممتاز بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش می آید که در برآورد قیمت این بازسازی همه موارد را در نظر گرفتیم (حجم تخریب و بنایی در این سطح از بازسازی بیشتر از دو حالت قبل است).

در آنالیز قیمت بازسازی این آپارتمان کیفیت وسایل بهداشتی خریداری شده بسیار بیشتر از بازسازی با کیفیت متوسط است، همچنی کلیه شیرآلات از برند KWC خریداری خواهد شد.

در برآورد قیمت بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ویستابست لحاظ شده است. همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هستش(مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۸ متر کابینت هایگلاس ترک با جنس AGT رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک کن نیز لحاظ شده است. در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 50 متر لمینیت ترک همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم.

یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این خانه هزینه خرید 3 عدد درب MDF همراه با روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها بعلاوه حمل و نصب دیده شده است است. در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان اجرای 30 متر (24 متر طول+ 6 متر مربع) باکس کناف با نورپردازی ویژه روی آن را لحاظ کردیم. به نظر ما زمانی که نورپردازی وارد کار میشود حداقل 30 درصد به جلوه کار افزوده میشود، در این کیفیت از بازسازی برنامه های ویژه ای برای نور پردازی منزلتان داریم که مطابق با طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهد بود که قبل از شروع پروژه بازسازی با هماهنگی کارفرما انجام خواهیم داد.

حالا تصور کنید که بازسازی واحدتون تموم شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز را با مارک های زیبا و جذاب ترک در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با یک نقاشی ممتاز کار بازسازی آپارتمان به اتمام میرسد.

قیمت بازسازی ساختمان ۱۰۰-۸۰ متری

مشاهده نمونه کار های بازسازی 80-100 متر

Building renovation price for 80 to 100 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 80 تا 100 متری
  • متراژ متوسط 90 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ ( شامل کارهای : خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تخریب و بنایی (شامل کارهای : تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب و هزینه های مربوطه)
  • نصب شیشه دو جداره بر روی پنجره فعلی (روش وین تیونینگ، 6 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰ )
  • تعمیر و بازسازی کابینت آشپزخانه فعلی (شامل: تعویض کلیه درب ها و نماها و یراق آلات، به ازای ۱۰ متر کابینت)
  • نقاشی کامل خانه

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۰۰-۸۰ متری با قیمت حداقلی

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 90 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین آپارتمانی معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 2 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش می آید که در این محاسبه قیمت بازسازی همه این موارد رو در نظر گرفتیم.

تعویض شیشه های تک جداره موجود با شیشه های دو جداره یکی دیگر از مواردی است که در برآورد قیمت بازسازی این خانه محاسبه شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هستش( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی درنظر گرفتیم که متراژ کابینت نهایتا ۱۰ متر است و بدنه کابینت آشپزخانه حفظ شود و صرفا درب و نماها و یراق آلات تعویض شوند تا کار مقرون به صرفه تر شود. و در نهایت بعد از اتمام کلیه کارهای فوق، با نقاشی کامل خانه، بازسازی این آپارتمان به پایان میرسد.

Building renovation price for 80 to 100 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 80 تا 100 متری
  • متراژ متوسط 90 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک قهرمان ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک وین تک ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 6 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ایرانی مارک ایزوفام به ازای ۱۰ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان
  • 75 متر لمینیت ایرانی به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 4 عدد درب HDF و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 35 عدد کلید پریز مارک دلند و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • نقاشی کامل و درجه یک خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۰۰-۸۰ متری با قیمت متوسط

برای محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 90 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 1 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش می آید که در این محاسبه هزینه بازسازی همه این موارد را در نظر گرفتیم. در برآورد هزینه بازسازی این آپارتمان خرید کلیه شیرآلات و وسایل بهداشتی منظور شده است.

در محاسبه هزینه بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی هافمن یا وینتک لحاظ شده است. همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هست (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۱۰ متر کابینت ایرانی با جنس بسیار عالی تمام ام دی اف ایزوفام رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 75 متر لمینیت ایرانی آرتا همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان هزینه خرید و حمل و نصب 4 عدد درب HDF همراه با یراق آلات کامل آن ها را در نظر گرفته ایم.

تصور کنید که بازسازی واحدتون تموم شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو در این بازسازی زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز( با یکی از مارک های ایرانی رایج در بازار: دلند، خیام، مهسان، البرز) را در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با رنگ درجه یک واحد، کار بازسازی ساختمان به اتمام میرسد.

Building renovation price for 80 to 100 meter buildings
قیمت بازسازی ساختمان های 80 تا 100 متری
  • متراژ متوسط 90 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۱۰*۱۵۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات ممتاز سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک KWC ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک ویستا بست ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 6 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ترک مارک AGT به ازای ۱۰ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک کن
  • 75 متر لمینیت ممتاز ترک به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 4 عدد درب MDFبا روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 38 متر سقف کاذب کناف
  • نورپردازی ویژه (شامل: 30 متر نور مخفی کناف، 30 عدد هالوژن کناف، ۲ توپ سیم ۱.۵، و چراغ ها و المان های دکوراتیو نوری)
  • 2 متر مربع دیوار سبز طبیعی (همراه با گیاه و گلدان)
  • 35 عدد کلید پریز ترک و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • کارهای دکوراتیو(با توجه به نیاز کارفرما و طراحی و مدلسازی سه بعدی خانه)
  • نقاشی کامل و ممتاز خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت آن

توضیحات تکمیلی بازسازی آپارتمان ۱۰۰-۸۰ متری با قیمت خوب

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 90 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 30 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های ممتاز بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در برآورد قیمت این بازسازی همه موارد رو در نظر گرفتیم (حجم تخریب و بنایی در این سطح از بازسازی بیشتر از دو حالت قبل است).

در آنالیز قیمت بازسازی این آپارتمان کیفیت وسایل بهداشتی خریداری شده بسیار بیشتر از بازسازی با کیفیت متوسط است، همچنین کلیه شیرآلات از برند KWC خریداری خواهد شد. در برآورد قیمت بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ویستابست لحاظ شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هستش( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۱۰ متر کابینت هایگلاس ترک با جنس AGT رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک کن نیز لحاظ شده است. در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 75 متر لمینیت ترک همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم.

یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این خانه هزینه خرید 4 عدد درب MDF همراه با روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها بعلاوه حمل و نصب دیده شده است است.

در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان اجرای 38 متر (30 متر طول+ 8 متر مربع) باکس کناف با نورپردازی ویژه روی آن را لحاظ کردیم. به نظر ما زمانی که نورپردازی وارد کار میشود حداقل 30 درصد به جلوه کار افزوده میشود، در این کیفیت از بازسازی برنامه های ویژه ای برای نور پردازی منزلتان داریم که مطابق با طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهد بود که قبل از شروع پروژه بازسازی با هماهنگی کارفرما انجام خواهیم داد.

حالا تصور کنید که بازسازی واحدتان تموم شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز را با مارک های زیبا و جذاب ترک در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با یک نقاشی ممتاز کار بازسازی آپارتمان به اتمام میرسد.

قیمت بازسازی ساختمان ۱۳۰-۱۱۰ متری

مشاهده نمونه کار های بازسازی 110-130 متر

Building renovation price for 110 to 130 meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های 110 تا 130 متری
  • متراژ متوسط 120 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ ( شامل کارهای : خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تخریب و بنایی (شامل کارهای : تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب و هزینه های مربوطه)
  • نصب شیشه دو جداره بر روی پنجره فعلی (روش وین تیونینگ، 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰ )
  • تعمیر و بازسازی کابینت آشپزخانه فعلی (شامل: تعویض کلیه درب ها و نماها و یراق آلات، به ازای ۱۱ متر کابینت)
  • نقاشی کامل خانه

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۳۰-۱۱۰ متری با قیمت حداقلی

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 120 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین آپارتمانی معمولا 35 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 2 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در این محاسبه قیمت بازسازی همه این موارد رو در نظر گرفتیم. تعویض شیشه های تک جداره موجود با شیشه های دو جداره یکی دیگر از مواردی است که در برآورد قیمت بازسازی این خانه محاسبه شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار می باشد( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی درنظر گرفتیم که متراژ کابینت نهایتا ۱۱ متر است و بدنه کابینت آشپزخانه حفظ شود و صرفا درب و نماها و یراق آلات تعویض شوند تا کار مقرون به صرفه تر شود. و در نهایت بعد از اتمام کلیه کارهای فوق، با نقاشی کامل خانه ، بازسازی این آپارتمان به پایان میرسد.

Building renovation price for 110 to 130 meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های 110 تا 130 متری
  • متراژ متوسط 120 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک قهرمان ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک وین تک ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ایرانی مارک ایزوفام به ازای ۱۱ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان
  • 95 متر لمینیت ایرانی به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 5 عدد درب HDF و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 50 عدد کلید پریز مارک دلند و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • نقاشی کامل و درجه یک خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت

توضیحات تکمیلی بازسازی آپارتمان ۱۳۰-۱۱۰ متری با قیمت متوسط

برای محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 120 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 35 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 1 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشود بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در این محاسبه هزینه بازسازی همه این موارد رو در نظر گرفتیم. در برآورد هزینه بازسازی این آپارتمان خرید کلیه شیرآلات و وسایل بهداشتی منظور شده است.

در محاسبه هزینه بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی هافمن یا وینتک لحاظ شده است. همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار هست (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۱۱ متر کابینت ایرانی با جنس بسیار عالی تمام ام دی اف ایزوفام رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 95 متر لمینیت ایرانی آرتا همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان هزینه خرید و حمل و نصب 5 عدد درب HDF همراه با یراق آلات کامل آن ها را در نظر گرفته ایم.

تصور کنید که بازسازی واحدتان تمام شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو در این بازسازی زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز( با یکی از مارک های ایرانی رایج در بازار: دلند، خیام، مهسان، البرز) را در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با رنگ درجه یک واحد، کار بازسازی ساختمان به اتمام میرسد.

Building renovation price for 110 to 130 meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های 110 تا 130 متری
  • متراژ متوسط 120 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۴۰*۱۷۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات ممتاز سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک KWC ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک ویستا بست ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ترک مارک AGT به ازای ۱۱ متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک کن
  • 95 متر لمینیت ممتاز ترک به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 5 عدد درب MDFبا روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 55 متر سقف کاذب کناف
  • نورپردازی ویژه (شامل: 40 متر نور مخفی کناف، 35 عدد هالوژن کناف، 3 توپ سیم ۱.۵، و چراغ ها و المان های دکوراتیو نوری)
  • 2 متر مربع دیوار سبز طبیعی (همراه با گیاه و گلدان)
  • 50 عدد کلید پریز ترک و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • کارهای دکوراتیو(با توجه به نیاز کارفرما و طراحی و مدلسازی سه بعدی خانه)
  • نقاشی کامل و ممتاز خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت آن

توضیحات تکمیلی بازسازی آپارتمان ۱۳۰-۱۱۰ متری با قیمت خوب

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 120 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 35 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های ممتاز بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در برآورد قیمت این بازسازی همه موارد رو در نظر گرفتیم (حجم تخریب و بنایی در این سطح از بازسازی بیشتر از دو حالت قبل است).

در آنالیز قیمت بازسازی این آپارتمان کیفیت وسایل بهداشتی خریداری شده بسیار بیشتر از بازسازی با کیفیت متوسط است، همچنین کلیه شیرآلات از برند KWC خریداری خواهد شد.

در برآورد قیمت بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ویستابست لحاظ شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار می باشد(مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب ۱۱ متر کابینت هایگلاس ترک با جنس AGT رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک کن نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 95 متر لمینیت ترک همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این خانه هزینه خرید 5 عدد درب MDF همراه با روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها بعلاوه حمل و نصب دیده شده است است.

در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان اجرای 55 متر (40 متر طول+ 8 متر مربع) باکس کناف با نورپردازی ویژه روی آن را لحاظ کردیم. به نظر ما زمانی که نورپردازی وارد کار میشود حداقل 30 درصد به جلوه کار افزوده میشود، در این کیفیت از بازسازی برنامه های ویژه ای برای نور پردازی منزلتان داریم که مطابق با طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهد بود که قبل از شروع پروژه بازسازی با هماهنگی کارفرما انجام خواهیم داد.

حالا تصور کنید که بازسازی واحدتان تمام شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز را با مارک های زیبا و جذاب ترک در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با یک نقاشی ممتاز کار بازسازی آپارتمان به اتمام میرسد.

قیمت بازسازی ساختمان ۱۴۰ متر به بالا

مشاهده نمونه کار های بازسازی 140 متر به بالا

Building renovation price for 140+ meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های بالای 140 متر
  • متراژ متوسط 150 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ ( شامل کارهای : خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۲۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تخریب و بنایی (شامل کارهای : تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب و هزینه های مربوطه)
  • نصب شیشه دو جداره بر روی پنجره فعلی (روش وین تیونینگ، 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰ )
  • تعمیر و بازسازی کابینت آشپزخانه فعلی (شامل: تعویض کلیه درب ها و نماها و یراق آلات، به ازای 12 متر کابینت)
  • نقاشی کامل خانه

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۴۰ متر به بالا با قیمت حداقلی

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 150 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین آپارتمانی معمولا 40 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 2 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در این محاسبه قیمت بازسازی همه این موارد را در نظر گرفتیم.

تعویض شیشه های تک جداره موجود با شیشه های دو جداره یکی دیگر از مواردی است که در برآورد قیمت بازسازی این خانه محاسبه شده است.

همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار می باشد(مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی درنظر گرفتیم که متراژ کابینت نهایتا 12 متر است و بدنه کابینت آشپزخانه حفظ شود و صرفا درب و نماها و یراق آلات تعویض شوند تا کار مقرون به صرفه تر شود. و در نهایت بعد از اتمام کلیه کارهای فوق، با نقاشی کامل خانه، بازسازی این آپارتمان به پایان میرسد.

Building renovation price for 140+ meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های بالای 140 متر
  • متراژ متوسط 150 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۳۵۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک قهرمان ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک وین تک ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ایرانی مارک ایزوفام به ازای 12 متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان
  • 120 متر لمینیت ایرانی به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 6 عدد درب HDF و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 55 عدد کلید پریز مارک دلند و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • نقاشی کامل و درجه یک خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۴۰ متر به بالا با قیمت متوسط

برای محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 150 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 45 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های درجه 1 بازار میباشد.

همچنین در محاسبه هزینه بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در این محاسبه هزینه بازسازی همه این موارد رو در نظر گرفتیم.

در برآورد هزینه بازسازی این آپارتمان خرید کلیه شیرآلات و وسایل بهداشتی منظور شده است.

در محاسبه هزینه بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی هافمن یا وینتک لحاظ شده است. همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار می باشد ( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب 12 متر کابینت  ایرانی با جنس بسیار عالی تمام ام دی اف ایزوفام رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک اخوان نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید 120 متر لمینیت ایرانی آرتا همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان هزینه خرید و حمل و نصب 6 عدد درب HDF همراه با یراق آلات کامل آن ها را در نظر گرفته ایم.

تصور کنید که بازسازی واحدتون تموم شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو در این بازسازی زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز( با یکی از مارک های ایرانی رایج در بازار: دلند، خیام، مهسان، البرز) را در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با رنگ درجه یک واحد، کار بازسازی ساختمان به اتمام میرسد.

Building renovation price for 140+ meter buildings
قیمت بازسازی آپارتمان های بالای 140 متر
  • متراژ متوسط 150 متر مربع
  • بازسازی حمام به ابعاد ۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • بازسازی توالت به ابعاد ۱۸۰*۲۲۰*۲۳۰ (شامل کارهای: خرید کاشی{قیمت متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان}، کاسه توالت ایرانی، ایزولاسیون کف، مصالح بنایی و اجرت نصب کاشی و تمامی مصالح مورد نیاز)
  • تجهیزات ممتاز سرویس بهداشتی و شیرآلات مارک KWC ( شامل: شیر مخلوط ایرانی، شیر مخلوط فرنگی، شیر مخلوط روشویی، شیر مخلوط دوش، دوش، شیر مخلوط سینک، روشویی کابینتی و آینه، توالت فرنگی، اتصالات)
  • تخریب و بنایی (تخریب کف سرویس ها و آماده سازی برای قیرگونی، تخریب گچ کاری های قدیمی و ترمیم آن ها، خرید مصالح مورد نیاز بازسازی و حمل آن به داخل واحد، حمل نخاله های حاصل از تخریب)
  • تعویض پنجره یو پی وی سی مارک ویستا بست ( باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید به ازای 7 عدد پنجره به ابعاد متوسط ۱۸۵*۱۶۰)
  • کابینت MDF ترک مارک AGT به ازای 12 متر کابینت (مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه)
  • خرید هود و سینک و گاز مارک کن
  • 120 متر لمینیت ممتاز ترک به همراه اقلام مورد نیاز همچون خرید قرنیز و فوم زیر لمینیت و تمامی هزینه های حمل و نصب
  • 6 عدد درب MDFبا روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها به همراه حمل و نصب در محاسبه این قیمت بازسازی لحاظ شده است.
  • 70 متر سقف کاذب کناف
  • نورپردازی ویژه (شامل: 50 متر نور مخفی کناف، 40 عدد هالوژن کناف، 3 توپ سیم ۱.۵، و چراغ ها و المان های دکوراتیو نوری)
  • 2 متر مربع دیوار سبز طبیعی (همراه با گیاه و گلدان)
  • 55 عدد کلید پریز ترک و تعویض آنها و تغییرات و اصلاحات جزیی برقی در روند بازسازی
  • کارهای دکوراتیو(با توجه به نیاز کارفرما و طراحی و مدلسازی سه بعدی خانه)
  • نقاشی کامل و ممتاز خانه با در نظر گرفتن جنس و اجرت آن

توضیحات تکمیلی در ارتباط با بازسازی آپارتمان ۱۴۰ متر به بالا با قیمت خوب

برای محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، متراژ متوسط منزل را 150 متر در نظر گرفتیم؛ سرویس های بهداشتی همچین خانه ای معمولا 40 متر مربع میباشد (مجموع مساحت کف و دیوارها)؛ قیمت کاشی که برای این سطح از بازسازی درنظر گرفتیم شامل کاشی های ممتاز بازار میباشد.

همچنین در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان، تخریب کف سرویس ها و گچ بری های قدیمی و …. را لحاظ کردیم؛ که قطعا هرجا حرف از تخریب میشه بحث حمل نخاله ها ومرمت های حاصل از تخریب و ایزولاسیون هم پیش میاد که در برآورد قیمت این بازسازی همه موارد را در نظر گرفتیم (حجم تخریب و بنایی در این سطح از بازسازی بیشتر از دو حالت قبل است).

در آنالیز قیمت بازسازی این آپارتمان کیفیت وسایل بهداشتی خریداری شده بسیار بیشتر از بازسازی با کیفیت متوسط است، همچنین کلیه شیرآلات از برند KWC خریداری خواهد شد.

در برآورد قیمت بازسازی این خانه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ویستابست لحاظ شده است. همیشه یادتان باشد که در برآورد قیمت بازسازی هر خانه ای، حجم کارهای ام دی اف (کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکور) خیلی تاثیر گذار می باشد( مشاهده قیمت به روز انواع کابینت آشپزخانه). در این برآورد قیمت بازسازی خرید و حمل و نصب 12 متر کابینت هایگلاس ترک با جنس AGT رو درنظر گرفتیم که در آن هزینه خرید هود و سینک و گاز مارک کن نیز لحاظ شده است.

در برآورد قیمت بازسازی این آپارتمان، هزینه خرید  120 متر لمینیت ترک همراه با خرید فوم زیر لمینیت و قرنیز و نصب همه موارد فوق را در نظر گرفتیم. یکی از مواردی که در زیبایی منزل پس از بازسازی تاثیر بسزایی دارد تعویض درب های داخلی (هماهنگ با رنگ بندی های جدید) است؛ در برآورد  قیمت بازسازی این خانه هزینه خرید 6 عدد درب  MDF همراه با روکوب اطراف چهارچوب و یراق آلات کامل آن ها بعلاوه حمل و نصب دیده شده است است. در محاسبه قیمت بازسازی این آپارتمان اجرای 70 متر (50 متر طول+ 20 متر مربع) باکس کناف با نورپردازی ویژه روی آن را لحاظ کردیم.

به نظر ما زمانی که نورپردازی وارد کار میشود حداقل 30 درصد به جلوه کار افزوده میشود، در این کیفیت از بازسازی برنامه های ویژه ای برای نور پردازی منزلتان داریم که مطابق با طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهد بود که قبل از شروع پروژه بازسازی با هماهنگی کارفرما انجام خواهیم داد.

حالا تصور کنید که بازسازی واحدتان تمام شده و همه چی نو شده و کلید پریزهای قدیمی با ظاهر بسیار دلمرده و احتمالا چرک تاب، تمامی زحمات ما و هزینه های شما رو زیر سوال میبرند؛ بنابراین ما در برآورد قیمت این بازسازی هزینه های تعویض کامل کلید پریز را با مارک های زیبا و جذاب ترک در نظر گرفتیم که شامل برق کاری های جزیی و اصلاحات مربوطه هم میشود. در انتها هم با یک نقاشی ممتاز کار بازسازی آپارتمان به اتمام میرسد.





مشاهده نمونه کار های بازسازی ساختمان

4.7/5 - (22 امتیاز)

17 Comments

  1. فریبرز جعفری گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم بازسازی ساختمان در شهرستان هم انجام میدین

  2. اشکان عبداللهی گفت:

    واقعا خدا خیرتون بده، هر سایتی رفتم قیمت بازسازی بگیرم باید زنگ میزدم همه شون هم بجای این که اطلاعات بدن بیشتر آدم رو گیج میکردن جایی ندیدم انقدر شفاف توضیح داده باشن

  3. فرشته اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    یه سوال در مورد بازسازی منزل داشتم. میخواستم بدونم برای بازسازی بخشی از منزل هم باید تخلیه کنیم یا نیازی به تخلیه منزل نیست؟

  4. سینا راضی نیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر، این قیمت ها تا اخر ماه ثابت هستند؟

    • ایوان سبز گفت:

      بله غالبا ثابت هستند، مگر اينكه با افزايش يا كاهش شدید قیمت ها در یک ماه رو به رو بشیم كه ندرتا پیش میاد

  5. مهدیس گفت:

    هزینه بازسازی ساختمان واقعا برای همه ی افراد مقدور نیست. ولی من امسال بازسازی ساختمان انجام دادم و از کیفیت کار، تیم با تجربه و قوی و همچنین هزینه بسیار راضی بودم.

  6. محمد گفت:

    سلام روز بخیر
    قیمت بازسازی در تهران و خارج از تهران فرق داره؟
    سوال بعدی این که قیمت بازسازی خانه آپارتمانی با ویلایی تفاوت داره؟ و این که اگر تفاوت داره قیمت بازسازی آپارتمان چقدر هست؟

    • ایوان سبز گفت:

      سلام
      وقت بخير
      قيمت بازسازى در تهران و البرز يكى هست. اما براى شهرستان هاى مختلف با توجه به شرايط مختلف، متفاوت خواهد بود.
      از نظر فنى بازسازى ويلا با آپارتمان تفاوت خاصي ندارد. فقط اينكه براى بازسازى ويلا شايد از متريال خاص ترى استفاده شود

  7. فریناز شاهمیری گفت:

    با سلام و خسته نباشید به این تیم حرفه ای

    آقای مهندس فرجی ابتدای سال زحمت بازسازی منزل مارو کشیدید.
    بسیار سپاسگزارم، همه چی عالی بود، بسیار دقیق، مطابق طرح ریزی انجام شده و تحویل به موقع طبق قرارداد.

    ممنون از شما موفق باشید

  8. احمد سلیمی گفت:

    از اطلاعات بسیار خوب، دقیق و به روزتون در سایت، خصوصا صفحه لیست قیمت، بسیار ممنون.

    نمونه کارهای انجام شده بسیار زیباست.

  9. nahal گفت:

    سلام قیمت بازسازی ساختمان 20 ساله در منطقه مرزداران چقدره؟؟

    • ایوان سبز گفت:

      خیلی سوال کلی پرسیدید. بستگی به این موارد داره: متراژ واحد- تخریب دارید یا خیر- میزان کارهای چوبی- تغییرات کاشی کاری- تغییرات لوله کشی و …

Call Now Button